miercuri, 15 iunie 2011

Japan-EU English Haiku Contest



4 comentarii :

Fratila Genovel-Florentin spunea...

Mentiune(locul IV)la Japan-EU English Haiku Contest !

http://www.mofa.go.jp/region/europe/eu/haiku1106_result.html


Within 10 days, 364 applications from 26 countries entered the second Japan-EU English Haiku Contest under the theme of "KIZUNA-bonds of friendship"
The official FACEBOOK fan page which was set up for this contest counted more than 60,000 access, and the people both living in both EU and Japan enjoyed exchanging views over English haiku or "KIZUNA"

The two award winning haikus and other honorable mentions are as below. Haikuist from the EU who won the honorable mentions will be offered small gifts from Matsuyama City, and the ones from Japan will be offered from EU, sent by mail respectively. We would like to take this opportunity to thank you once again for participating in this event.

Fratila Genovel-Florentin spunea...

http://romaniankukai.blogspot.com/2011/06/un-nou-premiu-penru-romania-la.html

Un nou premiu pentru România la concursul Japonia-EU


Cu doar o lună înainte postam anunţul celui de Al doilea concurs de haiku în limba engleză Japonia-EU. Iată că, în urma desfăşurării concursului, avem bucuria să vă anunţăm că şi anul acesta România are un premiat.

Frăţilă Genovel-Florentin a obţinut o menţiune de onoare cu poemul:

Sunrise -
the morning prayer
is for Japan

răsărit de soare -
rugăciunea de dimineaţă
e pentru Japonia

http://www.mofa.go.jp/region/europe/eu/haiku1106_result.html

Autorul s-a iniţiat în scrierea haiku-ului printre membrii Romanian Haiku, participînd deja în al treilea an la concursul săptămînal.

Fratila Genovel-Florentin spunea...

入選(松山市/EUからの記念品贈呈)

Fratila Genovel-Florentin spunea...

http://www.amprentabuzau.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=405:ramnicean-premiat-de-japonezi-la-japan-eu-english-haiku-contest&catid=3:cultur-educaie&Itemid=4



Râmnicean, premiat de japonezi la Japan-EU English Haiku Contest.
Joi, 07 Iulie 2011 15:04

Un râmnicean, Genovel-Florentin Frăţilă, a reprezentat cu succes judeţul Buzău la un concurs internaţional de haiku organizat de Ministerul de Externe al Japoniei, Japan-EU English Haiku Contest. La această ediţie, cu numărul 2, râmniceanul a obţinut menţiunea de onoare, deosebit de valoroasă dat fiind că s-au înscris în competiţie 364 participanţi din 26 de ţări.
Genovel-Florentin Frăţilă este membru al Romanian Haiku şi participă deja în al treilea an la concursul săptămânal al grupului, el debutand în volumul colectiv „Dimineţile cocorilor”.
Haiku este un gen de poezie cu formă fixă, tradiţional japoneză, alcătuită din 17 silabe repartizate pe 3 "versuri" formate din 5, 7, 5 silabe. Societatea Română de Haiku s-a înfiinţat la 19 martie 1991 de membrii colegiului de redacţie al revistei Haiku. Din acesta făceau parte scriitori de prestigiu ca Marin Sorescu, Ştefan Augustin Doinaş, Aurel Rău, Vasile Smărăndescu, Ion Acsan şi Mihail Diaconescu.